callmebaby

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Janina Baby - 26 mars 2012 20:53

hej, idag har jag varit hos Sofia. Hon har också blogg! Kolla in hennes blogg: www.hastmule.blogg.se <3

Sen har jag en till blogg som äger! Den heter: http://linnieblogg.bloggplatsen.se/  

Japp! Dagens outfit kommer senare, för just nu sitter jag vid TV:n. 

Vill ni bli länkade så får ni kommentera eran bloggadress och lite sånt. 



DAGEN MED SOFIA

Skola till  klockan 14:20, :( Man längtade som satan.
14:50 hemma hos Sofia/den bästa!

Sen spelade vi in en film >.< Den var jätte braaaa! 
Sen spelade vi in GMT. sök på youtube: GMT! Direktsändning

Sen orkade vi inte göra det mer, då gick vi in och åt lite kanin bajs, det är såna flingor, (dom ser ut som kanin bajs)...

Sen spelade vi på Ipaden, eller jag spelade och hon satt och masserade hennes fingrar..?

Sen gick vi ut och tittade hur högt vi kunde hoppa, hon vann ;(

Sen åt vi mat, den var god

Efter det gick vi till fotbollsplanen och spelade fotboll med några tjejor!

Vi gick hem sen och efter en kvart kom min skjuts :(..

Vi får vara någon annan dag!

 


Nu ska jag sticka. Vi syns på ett annat inlägg!



Janina!



Presentation


Hej, jag är en tjej på tolv vårar. Jag går i sexan, fast egentligen ska jag gå i femman.. Jag var för smart (Y).. Kika gärna in, följ & kommentera.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards